tisdag 3 maj 2011

Ny kostym!

Här händer det grejor :)

Min fantastiskt underbara sambo har hjälpt till att ge bloggen en ny kostym. Borta är den murriga panikdesignen från i höstas och nu är den ny och fräsch.

På virkfronten så ägnar jag mig åt att skriva mönster, ibland med mycket skiftande resultat. Ibland blir det fel någonstans och då kan det krävas det flera omgångar för att hitta vars jag skrev fel egentligen. Denna gången tog nog priset tror jag. Storplumpen och Lillplumpen fyllde en egen hylla i vardagsrummet innan jag fick det rätt och två lika! *suck* Ibland undrar jag var jag får mitt tålamod ifrån...
Felande eller inte, jag tycker de blev söta ändå så de får nog bo kvar ett tag. Annars börjar det snart bli dags för flera monster att flytta hemifrån, vi börjar bli trångbodda.

3 kommentarer: