tisdag 28 december 2010

Monsterjul


Den större delen av december har gått åt till julklappsvirkande och bilderna på dem kunde jag ju inte lägga ut innan julafton eftersom jag vet att några av adressaterna har hittat hit och kikar in ibland.

Under december har jag virkat så jag fått blåsa på pekfingret, det ni!
Alla stora syskonbarn har fått monstertofflor. Lillminstingen och blivande mästerkocken har blivit ägare till en virkad stekpanna med tillhörande ägg och bacon mm. Sedan har det varit mössor, Boogers och ännu mera tofflor..

Tyvärr fick jag årtiondets förkylning i julhelgen men det gav ju i alla fall blåsan tid att läka så nu är jag på g igen. Huga, såhär däckad vill jag inte bli igen, så att jag inte ens orkade virka..

Men nu skall det bli ännu mera virka av. I julklapp av min älskade storasyster fick jag ett presentkort på garnaffären =) Världsbra julklapp till en virkoholic!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar