onsdag 21 november 2012

Uppdatering...

Jisses vad tiden går fort och här sitter jag å virkar utan att dela med mig!!!
Det känns som det är mer än dags att ladda upp lite bilder. 

Problemet är liksom att det är svårt att virka och sitta vid datorn samtidigt. Mina händer är ständigt upptagna med hantverk av något slag och då får datorn oftast stå tillbaka för andra projekt. Det är bra att jag har vänner och en sambo som ibland påminner mig om att världen därute också vill veta vad jag virkar.
För min egen del har jag jag lyckats göra en Emmaformad grop i soffkudden närmast virklampan och små avklippta fäständar sprider sig långsamt över lägenheten. Tur att jag måste gå till jobbet ibland ;)


Dessutom går det visst Troll i maskinen när jag äntligen startar den...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar